lördag 31 januari 2009

Den Vilda Jakten!!

Idag blev det ett fasligt hallå i ett litet utrymme bakom köket där jag förvarar en massa bråte för renoveringen. Milton var den som var mest engagerad och jag såg genast att det var något mycket spännande på gång! Och mycket riktigt, strax efter såg jag en liten mus springa över golvet. Jag ansåg så klart att den kom undan eftersom den sprang bakom en massa bräder, men ack vad lurad jag blev! För att inte tala om musen då! För en stund senare så rasslade det till ordentligt och Milton skakade om den lilla musen som snabbt lämnade detta jordelivet. Vad som hände sen ska jag inte berätta av omsorg om eventuellt kvackelmagade läsare.
Men efter en stunds funderande kom jag fram till att detta förmodligen var första gången jag hade någon praktiskt nytta av någon av mina hundar!

Obs!! Bilderna är arrangerade!!


Inledning


Avslutning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar