lördag 24 januari 2009

Hemsidan officiell?

Det har visat sej att adressen till hemsidan nu är "ute", av misstag, så jag funderar på att anmäla den och mitt kennelnamn till whippetklubben trots att jag egentligen inte är redo för det. Tex hade jag velat ha gästboken klar och fram för allt att den ska fungera även i Explorer. Just nu ser den ut som den ska enbart i Mozilla och det känns ju inte helt tillfredsställande.
Annars går livet sin gilla gång här hemma. Poppins har äntligen löpt färdigt och grabbarna har börjat acceptera det faktumet. Enbart tomten Mattis är inte helt övertygad än, men nästan. Tomten ja, efter en sårskada på frambenet fick han bära tratt några dagar men sen ersatte jag den med en tröja och den som passade bäst var tomtetröjan från julkortet.
Nu ser vi fram emot lite torrare vägar och vårens cykelträning och långa konditionsbefrämjande promenader så att vi blir redo för årets bravader på LC fälten!
Vi håller också utkik efter träningar då Poppins har åldern inne för sina träningslopp. Dessutom ska det bli så roligt att pröva Müsli och Lilja på trasan också! Små blir stora(nåja), men det är sanslöst hur fort det går! Småttingarna har redan hunnit (nästan) bli åtta månader gamla!
Vädret just nu är rena pesten, bara slask och småregn och hala vägar. Dagarna passar mkt bättre till att slappa än att motionera tycker hundarna. Och jag också om sanningen ska fram



Slappa under kaminen är en favorit. Denna gången Milton.



En till synes mindre bekväm viloställning testas av Müsli.



En Äkta Tomte



Fusktomte!

3 kommentarer:

  1. Vilken tur att du kommit "ur garderoben" nu så man slipper vara rädd för att för-säja-sig.

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder o jättefin hemsida åxå. Ska bli spännande att följa era äventyr i framtiden! ;)

    SvaraRadera
  3. Tack! Det var roligt att du gillar den! Jag ska göra mitt bästa att jobba vidare med både hemsida och blogg. Välkommen åter!

    Hälsningar Kicki

    SvaraRadera