söndag 15 februari 2009

Polare, provsmakare och småtjuvar

Mina randiga grabbar Mattis och Milton efter en lekstund i snön på baksidan av huset. Mattis är inte bara morbror till Milton utan dom är också bästa kompisar.



Jag försökte få till några vettiga huvudbilder på några av hundarna för att använda på hemsidan men av det blev det intet då det visade sej vara imma på linsen. Istället blev det den här bilden som jag är ganska nöjd med ändå.



Müsli provsmakade fjolårsbären på trädet men dom verkade inte smaka nåt värst gott. Bilden var inget vidare men det jag funderar på är hur hon bär sej åt för att dra in halsen som ett teleskoprör?

Jag har dessutom länge misstänkt att det finns tjuvar här då det försvunnit saker ur mina fickor på jackor som hängt i hallen. Mest hundgodis men även annat som Försvarets Hudsalva och liknande. Möjligen har jag kommit tjuven på spåren men jag måste spana ytterligare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar