lördag 14 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Elisabeth Ahlström, kennel Belara! Med det menas att jag ska gå in i mappen med mina bilder, ta sjätte mappen där och sen sjätte bilden och publicera den här och berätta om den.
Här är bilden, konstigt nog så är den på en hund....


Bilden är på Flinga när hon springer och leker med en frisbee. Den togs av Elin när hon ville testa ett nytt objektiv till sin kamera och Flinga, och dom andra hundarna, ställde ju gärna upp och sprang lite. Även om vissa av dom hellre stod hos Elin i förhoppningen om lite godis...
Just den här bilden är jag väldigt förtjust i, solen och snön ger Flinga en helt fantastisk färg och lyster och man ser verkligen glädjen hos henne!
Elin har ju fått en egen hund nu och jag förväntar mej många fina bilder från henne framöver!

Nu är det min tur att utmana och jag utmanar ju förstås Elin på Guccis Blogg, Monica på Janssons Blogg och dessutom Ann på kennel Itzybitzys med Liljas Blogg! Jag ser fram emot att få se nåt av vad dom har i sina mappar!

1 kommentar:

  1. Hade jag vetat vad Monica hade i sin mapp så hade jag nog inte sett fram emot det. Frågan är om jag ens hade utmanat henne. Men den som sej i leken ger...

    SvaraRadera