måndag 3 augusti 2009

Nya familjemedlemmar

Jag vill gärna presentera våra nya familjemedlemmar.

Först ut vår lilla oplanerade överraskning, hittills med arbetsnamnet Alien2. Namnförslag mottages tacksamt! Han/hon är vit, helt vit med röda ögon.


Milton bekantar sej med Alien



Sen fem mindre gynnare som hamnade här eftersom jag tog hand om en ensam liten flicka. Men ensam skulle hon ju inte behöva vara så jag valde ut en tjusig pojkvän åt henne. Dock visade han sej redan ha en flickvän så hon fick följa med också. Då blev de två stackarna som var kvar i affären alldeles ensamma....så....

Nu behöver jag en pojkvän till den ursprungliga flickan eftersom de två också var förälskade...
Kontaktannonsen gäller den lilla blå i mitten i.


De fem nya på övre raden

6 kommentarer:

  1. Haha jag förstår varför du valde namnet Alien, men varför 2, har du haft en Alien 1 innan?
    Denna kommer väl att bli väldigt tam när han/hon hamnar hos dig som är så duktig med djur.
    Hoppas kontaktannonsen för den blå lilla honan ger något. Ska hålla ögon öppna och höra av mig om jag får nys om någon stilig hane:)
    Varma kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Kom på ett par namn till pippin: Lakrits eller Salmiak.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej Zunken o jag kom på ett namn: Slumpen :P vi tyckte att de kunde passa ium att den helt plötsligt kom helt oväntat :P
    Kramar på alla er.

    SvaraRadera
  4. Men gammelmatte, man kan väl inte bara köpa för att kvarvarande djur i affären blir ensamma! Lite blödig är Du allt! Många fåglar blir det...... Förstår varför antalet whippetar ökar i vildhorden, konstigt att Du klarade av att vi flyttade så många!

    Stora varma kramar från Kajsa

    SvaraRadera
  5. Frågan är om jag klarade av att alla ni flyttade! Som tur är får jag ju träffa er ibland, annars skulle jag nog inte stå ut alls!!
    Nån skvallrade förreseten att vi skulle ses på LC framöver...jag hoppas att det stämmer!!

    Gammelmatte!

    SvaraRadera
  6. Och jo Maria, jag HAR haft en Alien förut, den allra första lilla nymfen som kläcktes hos mej. Jag var mycket imponerad av hans utseende....
    Snart ska hans/hennes slutgiltiga namn presenteras också.

    Kram Kicki

    SvaraRadera