söndag 25 oktober 2009

Uppdatera

Uppdatera är ett evigt ämne men idag har jag en massa pappersarbete att klara av och det behöver verkligen städas här(i mitt hem alltså), så jag tyckte att det var ett alldeles utmärkt tillfälle att använda dagen till att uppdatera och snygga till hemsidan.
Mycket har väl inte hänt egentligen, mycket skrik för lite ull sa kärringen som klippte grisen, men lite blev det väl i alla fall. Det tydligaste är nog att "uppdaterat" fått en egen sida med egen länk. Ja, från förstasidan med två länkar tom.
Poppins fick illustrera den nya sidan vilket hon med glädje gjorde!
Här är en av bilderna jag inte använde. Ta gärna en extra titt på bilden i bilden, det är faktiskt Jansson som leker med en annan valp där. Dom två bidrog med aprilbilden på Småland-Ölands Kennelklubbs almanacka för 2009-2010. Bilden är förstås inte helt färsk, jag gissar att han var runt fyra månader på den. Matte Monica får väl tala om hur rätt eller fel jag har.


Poppins gör sitt bästa för att vara söt


Jansson gör sej så söt som möjligt tror jag.

1 kommentar:

  1. Jag är inte så snabb av mig men nu har jag kollat upp att matte tog bilden den 22 aug så jag var knappt tre månader när jag träffade min kompis Pepe för första gången :-)
    Han var en liten tuffing så det gällde att vara på tårna , inte hade man tid att tänka på att vara söt inte ;-)

    SvaraRadera