tisdag 27 oktober 2009

Whippet

En gång whippet alltid whippet. Det är en sanning som många håller med mej om och jag den första att skriva under på. Och det är ju utan någon som helst tvekan sant....eller?

Nej, jag har ingen ny ras eller ny hund....men....kanske...någon gång...

Jag är inte den som brukar falla död ner inför söta valpar men i det här fallet var det bra nära!


Blenda och jag




Blenda är på bilden ca tre månader gammal och en Podengo portugues av den mindre och strävhåriga modellen. Är det verkligen lagligt att vara så söt??

1 kommentar:

  1. Jag upptäckte rasen podengo portuguese pequene när vi var på Gotland(Svvk-utställning) för några år sedan och sedan denna dag är jag säker på att någon gång vill/ska jag ha en dylik vovve! Mycket charm i behändig förpackning!

    SvaraRadera